Anorexia

22.08.2014 12:26

Anorexia

https://www.youtube.com/watch?v=-5mRKBbO03c       
https://www.youtube.com/watch?v=vSW2uqzhl6g 
https://www.youtube.com/watch?v=Z0EG70pozZ4        
https://www.youtube.com/watch?v=tefOtACvz88
https://www.youtube.com/watch?v=1yxmuxMLt98         
https://www.youtube.com/watch?v=mWgkv3QLRGw

Anorexia

Momentálne veľmi riešená téma. 10% anorektikov podľahne tejto zákernej a zlej chorobe. Anorexiu musíte mať v hlave aby vás úplne ovládla. Niekedy sa tomu však nedá zabrániť. Prečo? Ak dievčatá, ktoré majú pár kíl naviac vidia v televízii č časopisoch ženy alebo aj dievčatá ho aj ich rovesníčky,ktoré majú krásne telá a ony ich nemajú chcú ich mať tiež. Anorexia však postihuje aj chlapcov. 
Ako som nedávno počula: prv ich vidíte hryzkať jablko a potom ich vidíte nič nejeť. Anorektici si zo svojho jedálnička vyhadzujú postupne všetky jedlá. Nejedia. Nepijú. Cvičia. Potom strácajú silu a v tom lepšom prípade skončia v nemocnici.
Vypadávajú im vlasy,sú často chorí,kazia sa im zuby, zabúdajú...STRÁCAJÚ SVOJ NORMÁLNY ŽIVOT. Strácajú kamarátov. Obzerajú svoje telo v zrkadle, vždy keď okolo neho prejdú. Stále sa vážia a počítajú kalórie jedla, čo zjedli. Pomaly ale isto sa vám strácajú z očí a uzatvárajú sa doseba. Nie všetci ale väčšina anorektikov sa trestá. Za čo a prečo? Ak zjedia napríklad kúsok (ten malý štvorček) čokolády, alebo to je jedno čoho trestajú sa tým, že to chcú zo seba vypotiť. Dajú si napríklad 100 brušákov,20 minút bicyklovania alebo hodinu behu.
veľa ľudí si mýli bulímiu a anorexiu. Sú to však dve hrozné ale odlišné choroby. ANorektici ak niečo zjedia (čo nemali) chcú to zo seba dostať buď potením alebo preháňadlom, či iným spôsobom. 
Anorexia postihuje aj ženy po pôrode. Ak predtým mali krásnu postavu a po pôrode im ostalo ešte nejaké bruško, robia všetko preto aby mali svoju pôvodnú postavu. Ony si však neuvedomujú, že tým môžu ublížiť sebe a svojmu dieťatku. Môžu prestať kojiť.
Na Slovensku v roku 2005 bolo zaznamenaných až 9 tisíc anorektikov.
Týmto článkom som nechcela nikomu ublížiť ani uškodiť. Chcela som len upozorniť na túto chorobu a podporiť dievčatá aj chlapcov, ktorí touto zlou a zákernou chorobou trpia. Stále majú šancu vrátiť sa do svojho života, ale nepôjde to ľahko. Ak budú mať pevnú a silnú vôľu,samozrejme oporu a podporu dostanú svoj normálny život aj keď to nebude ľahké. Všetkým vám držím prsty a dúfam, že sa z toho čo najskôr dostanete! 
PS:Určite mi napíšte aj váš príbeh a ak nemáte podporu ja vám pomôžem. Ja síce anorexiu nemám ale taktiež si pripadám tučná a škaredá. No mám silnú a pevnú vôľu a nedovolím aby sa mi do hlavy ANA dostala! Samozrejme mám oporu aj keď mám nejaképroblémy. Ja verím, že vy dokážete získať svoj život späť!
PPS: Neuznávam ANA blogy a poradňe, kde vám pomáhajú dostať Anu. Nie je to dobré.  Ak ste sa náhodou rozhodli dostať Anu ony vám pomôžu stratiť Váš NORMÁLNY ŽIVOT. Zvážte to kým nie je neskoro.                                                                                                                                     
                KitteCat